Generelt om klubben

Nordhordland Hundeklubb er en hunde- og aktivitetsklubb som er åpen for alle hunder. Klubbens formål er å arbeide for et godt og ansvarsbevisst hundehold, skape et godt miljø og forståelse for hundehold og ivareta medlemmenes felles interesser.

Våre aktiviteter foregår stort sett på Aasegarden, samt noen andre steder i Nordhordland. Aktivitetskalender for treningsbanen på Åse finner dere her. Klubbens hovedaktiviteter er positivt hundehold, lydighet, agility, bruks og utstilling.

Klubben har også en hall hvor medlemmer har mulighet til å trene inne. Ønsker du mer info vedrørende medlemskap i hallen ta kontakt med leder av klubben.

Hva kan Nordhordland Hundeklubb tilby deg og din hund?

• Kunnskap om positivt hundehold

• Miljøtrening

• Sosialt fellesskap

• Trenings- og konkurransemiljø i lydighet og agility

• Kurs innen hundehold, lydighet, agility, utstilling og bruks

• Medlemsmøter

På disse sidene finner dere litt informasjon om klubben, dens styre og hvordan du kan bli medlem i NHK.

Nordhordland Hundeklubb engasjerer seg internt innen Norsk Kennel Klubb. Det å påvirke hundeeiernes egen organisasjon til å arbeide for hundesaker og positiv hundeaktivitet er et viktig arbeid. Særlig i dag hvor vi ser at media fokuserer så sterkt på uheldig hundehold er det viktig at hundeklubber har en positiv beredskap. Det at klubben også tar ansvar og engasjerer seg innen NKK's organer er viktig for å få gjennomslag for våre ideer hos andre hundeklubber.

NHK er med i Grasrotandelen. Ved å legge inn organisasjonsnummer 893 087 672 på spillekortet, støtter dere klubben når dere leverer inn kupongene for helgen.

Styret

Ledar

Birte Vollset

Nestledar

Vanja Lassen

Kasserer

Kristian Moen

Sekretær

Anne Lise Soleide

EK-leder

Gro Bødtker Halås

Aktivitetsleder

Audun H. Kvamme

LP

Eli Johansen

Andre

May Britt Haugland

Vara

Sissel Kvamme

Vedtekter

Klubbens vedtekter kan du laste ned som pdf-dokument her.