InkallingskursSted:  Åse /diverse andre steder                                        Pris medlem: kr1700,-
Instruktør: Lise Solheim         Pris ikke medlem: kr. 2200,-

Oppstart 24 mai da blir det teori på Åse fra kl. 18 - 20. Deretter 25/5 og 26/5 kl 10-12. og 22-23/6 kl 10-12. Plassene for oppmøte på kurset vil variere, dette vil bli opplyst på kurset.

Ønsker du at hunden din skal komme i full firsprang når du roper på den? I dette kurset skal vi trene og lære hvordan du kan oppnå nettopp dette. Vi skal trene innkalling i mange ulike miljøer, vi skal gjøre det positivt og lekent, og sørge for at hunden lykkes. Å ha en god innkalling betyr frihet for deg og din hund.

Max 6 stk

Bindende påmelding. Når det mottas bekreftelse på plass må kurset betales innen kort tid. Betalingsfrist vil stå i mail . Oppstart med forbehold om nok påmeldte på kurset.

Påmelding: