Sted: Åse                                                Pris medlem: kr 1700,-

Instruktør: Mette Eknes                                       Pris ikke medlem: kr. 2200

Første kursdag blir 7 juni da blir det teori. Deretter 8/6 kl 11-15, 10/6 og 24/6 kl 18-20.

Dette kurset er for deg som har gått grunnkurs og har lyst til å lære hunden å hente ein, eller fleire gjenstandar. anten med tanke på å konkurrere i lydighet, bruks, stille på apportprøve for ståande fuglehundar, eller retrievere, eller kun har lyst til å lære hunden ein ny aktivitet som er gøy å gjere saman.

På kurset går me gjennom momenta:

• Holde

• Plukke opp

• Bære

• Avlevere

Dersom hundane er klare for det i løpet av kurset trener me óg på at hunden skal søke for å finne apporten for så å komme inn og avlevere den. Ein trener kvar hund på det nivået den er på til ei kvar tid og gjer det ein kan for at hunden skal lukkast med det den blir bedt om å gjere. Kvar enkelt tar med eige apportobjekt. Eksempel på slike er apportbukk (tre eller plast, evt. metall om ein har komt så langt i treninga), apportdummy eller eventuelt ein leike. Det som er enklast for hunden å plukke opp frå bakken er ein apportbukk. Husk at apportobjektet må vere tilpassa størrelsen på hunden.

Bindende påmelding. Når det mottas bekreftelse på plass må kurset betales innen kort tid. Betalingsfrist vil stå i mail . Oppstart med forbehold om nok påmeldte på kurset.