Da er kurset fullt pr. 30.05.2018.

Sporkurs

Sted: oppmøte på Åse                                               Pris medlem: kr 1200,-
Instruktør: Mette Birkeland                                        Pris ikke medlem: kr. 1700,-

OBS: Det har vært noen problemer med mottak av mail vedr. påmeldinger her, har du meldt deg på før 29/4-18 og ikke fått bekreftelse om plass vennligst send en ny påmelding. Vi beklager dette.

Fredag 8 juni uten hund blir fra kl. 18.00-20.00. Lørdag og Søndag med hund fra kl. 10.00 - 15.00 begge dager. Dette kurset er for nybegynnere og de som har trent litt.

Ønsker du gjøre noe gøy med hunden din da kan sporkurs være noe for deg / dere ?Dette er et kurs som passer for alle. Enten man skal konkurrere eller jakte med hund samt om man ønsker seg en ettersøkshund på skadet storvilt. Kurset passer også for den vanlige familie hund om man bare ønsker å bare ha det gøy med hunden.

Dette passer for alle raser og ingen begrensninger på alder på hunden det handler om å jobbe sammen med hunden ha det gøy dette er en aktivitet som gjør at vi får et fint samarbeid mellom hund og fører der hele familien kan delta i aktiviteten vi har det gøy samtidig som vi trener hund og får en fornøyd hund som blir sliten av oppgaven.

Etter kurset vil det bli tilbud med noen treninger sammen med instruktør slik at alle kommer i gang med trening etterpå.

Påmelding: